Klantenservice

Heeft u een vraag over een van onze producten dan zijn wij via Whatsapp en e-mail bereikbaar. Helaas niet via telefoongesprek. Dit omdat wij graag onze communicatie zwart op wit hebben voor uw en onze veiligheid en administratief overzicht.

Hierbij enkele antwoorden van veelgestelde vragen:

  1. Wanneer ontvang ik mijn product? Wanneer u een verzendbevesting heeft gekregen binnen 2 werkdagen (afhankelijk van de pakketpost). Wij streven een bestelling binnen 5 werkdagen op uw adres te bezorgen, wanneer dit langer duurt nemen wij contact met u op.
  2. Is mijn bestelde product origineel? Kijk naar de afbeelding bij uw product of lees de beschrijving goed, als er niet uitdrukkelijk bij staat dat het een origineel product betreft, dan kan het een OEM product zijn. Dat betekent aftermarket, eigen menging (in geval van lak) of replica product.
  3. Ik heb geen track and trace ontvangen. Dat is vervelend, maar kan gebeuren, controleer uw SPAM inbox. In geval van een brievenbuspakje wordt er geen track and trace verstrekt. Uw pakketje past door de brievenbus en u hoeft hier dus niet voor thuis te blijven.

Winkelwagen

close